Filtros : "Carvalho, Hamilton Coimbra" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: BAR - Brazilian Administration Review. Unidade: FEA

    Subjects: PROGRAMAS E POLÍTICAS DE NUTRIÇÃO E ALIMENTAÇÃO, TRABALHADORES

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra e AFONSO, Alexandro e MAZZON, José Afonso. Tax compliance in the wild: critical review of nudging and proposition of an integrative framework. BAR - Brazilian Administration Review, v. 20, n. 1, p. 1-15, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/1807-7692bar2023220040. Acesso em: 15 maio 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C., Afonso, A., & Mazzon, J. A. (2023). Tax compliance in the wild: critical review of nudging and proposition of an integrative framework. BAR - Brazilian Administration Review, 20( 1), 1-15. doi:10.1590/1807-7692bar2023220040
    • NLM

      Carvalho HC, Afonso A, Mazzon JA. Tax compliance in the wild: critical review of nudging and proposition of an integrative framework [Internet]. BAR - Brazilian Administration Review. 2023 ; 20( 1): 1-15.[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1807-7692bar2023220040
    • Vancouver

      Carvalho HC, Afonso A, Mazzon JA. Tax compliance in the wild: critical review of nudging and proposition of an integrative framework [Internet]. BAR - Brazilian Administration Review. 2023 ; 20( 1): 1-15.[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1807-7692bar2023220040
  • Source: RAUSP Management Journal. Unidades: FEA, EACH

    Assunto: PERIÓDICOS CIENTÍFICOS

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SANTOS, Carlos Oliveira et al. Guest editorial: disruptive socialmarketing dystopia, disconnectionand disruption. [Editorial]. RAUSP Management Journal. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1108/RAUSP-07-2021-253. Acesso em: 15 maio 2024. , 2021
    • APA

      Santos, C. O., Carvalho, H. C., Mazzon, J. A., & Freire, O. B. de L. (2021). Guest editorial: disruptive socialmarketing dystopia, disconnectionand disruption. [Editorial]. RAUSP Management Journal. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. doi:10.1108/RAUSP-07-2021-253
    • NLM

      Santos CO, Carvalho HC, Mazzon JA, Freire OB de L. Guest editorial: disruptive socialmarketing dystopia, disconnectionand disruption. [Editorial] [Internet]. RAUSP Management Journal. 2021 ; 56( 3): 262-265.[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://doi.org/10.1108/RAUSP-07-2021-253
    • Vancouver

      Santos CO, Carvalho HC, Mazzon JA, Freire OB de L. Guest editorial: disruptive socialmarketing dystopia, disconnectionand disruption. [Editorial] [Internet]. RAUSP Management Journal. 2021 ; 56( 3): 262-265.[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://doi.org/10.1108/RAUSP-07-2021-253
  • Source: Journal of Social Marketing. Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING SOCIAL, POLÍTICAS PÚBLICAS, PROBLEMAS SOCIAIS, COMPLEXIDADE

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra e MAZZON, José Afonso. Embracing complex social problems. Journal of Social Marketing, v. 10, n. 1, p. 54-80, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/JSOCM-03-2019-0049. Acesso em: 15 maio 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C., & Mazzon, J. A. (2019). Embracing complex social problems. Journal of Social Marketing, 10( 1), 54-80. doi:10.1108/JSOCM-03-2019-0049
    • NLM

      Carvalho HC, Mazzon JA. Embracing complex social problems [Internet]. Journal of Social Marketing. 2019 ;10( 1): 54-80.[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://doi.org/10.1108/JSOCM-03-2019-0049
    • Vancouver

      Carvalho HC, Mazzon JA. Embracing complex social problems [Internet]. Journal of Social Marketing. 2019 ;10( 1): 54-80.[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://doi.org/10.1108/JSOCM-03-2019-0049
  • Source: BAR - Brazilian Administration Review. Unidade: FEA

    Subjects: PROGRAMAS E POLÍTICAS DE NUTRIÇÃO E ALIMENTAÇÃO, TRABALHADORES

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra e ISABELLA, Giuliana e MAZZON, José Afonso. Thresholds are everywhere: a systems approach to public policy. BAR - Brazilian Administration Review, v. 16, n. 3, p. 1-22, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/1807-7692bar2019180106. Acesso em: 15 maio 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C., Isabella, G., & Mazzon, J. A. (2019). Thresholds are everywhere: a systems approach to public policy. BAR - Brazilian Administration Review, 16( 3), 1-22. doi:10.1590/1807-7692bar2019180106
    • NLM

      Carvalho HC, Isabella G, Mazzon JA. Thresholds are everywhere: a systems approach to public policy [Internet]. BAR - Brazilian Administration Review. 2019 ; 16( 3): 1-22.[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1807-7692bar2019180106
    • Vancouver

      Carvalho HC, Isabella G, Mazzon JA. Thresholds are everywhere: a systems approach to public policy [Internet]. BAR - Brazilian Administration Review. 2019 ; 16( 3): 1-22.[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1807-7692bar2019180106
  • Source: Proceedings. Conference titles: AMA Winter Marketing Educators' Conference. Unidade: FEA

    Subjects: SHOPPING CENTERS, VAREJO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra e ISABELLA, Giuliana e MAZZON, José Afonso. An earthquake in the making: survival of shopping malls in developing countries. 2018, Anais.. New Orleans: American Marketing Association, 2018. . Acesso em: 15 maio 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C., Isabella, G., & Mazzon, J. A. (2018). An earthquake in the making: survival of shopping malls in developing countries. In Proceedings. New Orleans: American Marketing Association.
    • NLM

      Carvalho HC, Isabella G, Mazzon JA. An earthquake in the making: survival of shopping malls in developing countries. Proceedings. 2018 ;[citado 2024 maio 15 ]
    • Vancouver

      Carvalho HC, Isabella G, Mazzon JA. An earthquake in the making: survival of shopping malls in developing countries. Proceedings. 2018 ;[citado 2024 maio 15 ]
  • Source: Journal of Social Marketing. Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING SOCIAL, TABAGISMO

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra e MAZZON, José Afonso e SANTOS, Joaquim Rocha dos. A tale of complexity. Journal of Social Marketing, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/jsocm-04-2018-0045. Acesso em: 15 maio 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C., Mazzon, J. A., & Santos, J. R. dos. (2018). A tale of complexity. Journal of Social Marketing. doi:10.1108/jsocm-04-2018-0045
    • NLM

      Carvalho HC, Mazzon JA, Santos JR dos. A tale of complexity [Internet]. Journal of Social Marketing. 2018 ;[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://doi.org/10.1108/jsocm-04-2018-0045
    • Vancouver

      Carvalho HC, Mazzon JA, Santos JR dos. A tale of complexity [Internet]. Journal of Social Marketing. 2018 ;[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://doi.org/10.1108/jsocm-04-2018-0045
  • Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING SOCIAL, DESENVOLVIMENTO HUMANO, POBREZA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra. Gestão de problemas sociais complexos e desenvolvimento humano. 2018. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2018. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-16102018-155712/. Acesso em: 15 maio 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C. (2018). Gestão de problemas sociais complexos e desenvolvimento humano (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-16102018-155712/
    • NLM

      Carvalho HC. Gestão de problemas sociais complexos e desenvolvimento humano [Internet]. 2018 ;[citado 2024 maio 15 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-16102018-155712/
    • Vancouver

      Carvalho HC. Gestão de problemas sociais complexos e desenvolvimento humano [Internet]. 2018 ;[citado 2024 maio 15 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-16102018-155712/
  • Source: Revista de Gestão dos Países de Língua Portuguesa. Unidade: FEA

    Assunto: MARKETING SOCIAL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MAZZON, José Afonso e CARVALHO, Hamilton Coimbra. Social marketing in Brazil: history, challenges, and an agenda for the future. Revista de Gestão dos Países de Língua Portuguesa, v. 16, n. 3, 2017Tradução . . Disponível em: http://bibliotecadigital.fgv.br/ojs/index.php/rgplp/article/download/78370/75054. Acesso em: 15 maio 2024.
    • APA

      Mazzon, J. A., & Carvalho, H. C. (2017). Social marketing in Brazil: history, challenges, and an agenda for the future. Revista de Gestão dos Países de Língua Portuguesa, 16( 3). Recuperado de http://bibliotecadigital.fgv.br/ojs/index.php/rgplp/article/download/78370/75054
    • NLM

      Mazzon JA, Carvalho HC. Social marketing in Brazil: history, challenges, and an agenda for the future [Internet]. Revista de Gestão dos Países de Língua Portuguesa. 2017 ; 16( 3):[citado 2024 maio 15 ] Available from: http://bibliotecadigital.fgv.br/ojs/index.php/rgplp/article/download/78370/75054
    • Vancouver

      Mazzon JA, Carvalho HC. Social marketing in Brazil: history, challenges, and an agenda for the future [Internet]. Revista de Gestão dos Países de Língua Portuguesa. 2017 ; 16( 3):[citado 2024 maio 15 ] Available from: http://bibliotecadigital.fgv.br/ojs/index.php/rgplp/article/download/78370/75054
  • Source: Big data & applied retail analytics. Conference titles: Congresso Latino-Americano de Varejo - CLAV. Unidade: FEA

    Subjects: SHOPPING CENTERS, VAREJO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra e ISABELLA, Giuliana e MAZZON, José Afonso. Mall sweet Mall: are we witnessing the death of an icon? 2017, Anais.. São Paulo: FGV/EAESP/GV, 2017. Disponível em: http://bibliotecadigital.fgv.br/ocs/index.php/clav/clav2017/paper/view/6029/1751. Acesso em: 15 maio 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C., Isabella, G., & Mazzon, J. A. (2017). Mall sweet Mall: are we witnessing the death of an icon? In Big data & applied retail analytics. São Paulo: FGV/EAESP/GV. Recuperado de http://bibliotecadigital.fgv.br/ocs/index.php/clav/clav2017/paper/view/6029/1751
    • NLM

      Carvalho HC, Isabella G, Mazzon JA. Mall sweet Mall: are we witnessing the death of an icon? [Internet]. Big data & applied retail analytics. 2017 ;[citado 2024 maio 15 ] Available from: http://bibliotecadigital.fgv.br/ocs/index.php/clav/clav2017/paper/view/6029/1751
    • Vancouver

      Carvalho HC, Isabella G, Mazzon JA. Mall sweet Mall: are we witnessing the death of an icon? [Internet]. Big data & applied retail analytics. 2017 ;[citado 2024 maio 15 ] Available from: http://bibliotecadigital.fgv.br/ocs/index.php/clav/clav2017/paper/view/6029/1751
  • Source: Anais. Conference titles: Encontro da Associação Nacional de Pós-Graduação e Pesquisa em Administração - ENANPAD. Unidade: FEA

    Subjects: TRABALHADORES, PROGRAMAS E POLÍTICAS DE NUTRIÇÃO E ALIMENTAÇÃO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra e ISABELLA, Giuliana e MAZZON, José Afonso. Overcoming the challenges in the Brazilian Worker Food Program. 2017, Anais.. Rio de Janeiro: ANPAD, 2017. Disponível em: http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjI5NzI=. Acesso em: 15 maio 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C., Isabella, G., & Mazzon, J. A. (2017). Overcoming the challenges in the Brazilian Worker Food Program. In Anais. Rio de Janeiro: ANPAD. Recuperado de http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjI5NzI=
    • NLM

      Carvalho HC, Isabella G, Mazzon JA. Overcoming the challenges in the Brazilian Worker Food Program [Internet]. Anais. 2017 ;[citado 2024 maio 15 ] Available from: http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjI5NzI=
    • Vancouver

      Carvalho HC, Isabella G, Mazzon JA. Overcoming the challenges in the Brazilian Worker Food Program [Internet]. Anais. 2017 ;[citado 2024 maio 15 ] Available from: http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjI5NzI=
  • Unidade: FEA

    Subjects: TRABALHADORES, NUTRIÇÃO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BARROS, Fábio Meletti de Oliveira et al. 40 anos do PAT - Programa de Alimentação do Trabalhador: conquistas e desafios da política nutricional com foco em desenvolvimento econômico e social. . São Paulo: Blucher. . Acesso em: 15 maio 2024. , 2016
    • APA

      Barros, F. M. de O., Zilveti, F. A., Isabella, G., Carvalho, H. C., Marques, J. A., & Guilhoto, J. J. M. (2016). 40 anos do PAT - Programa de Alimentação do Trabalhador: conquistas e desafios da política nutricional com foco em desenvolvimento econômico e social. São Paulo: Blucher.
    • NLM

      Barros FM de O, Zilveti FA, Isabella G, Carvalho HC, Marques JA, Guilhoto JJM. 40 anos do PAT - Programa de Alimentação do Trabalhador: conquistas e desafios da política nutricional com foco em desenvolvimento econômico e social. 2016 ;[citado 2024 maio 15 ]
    • Vancouver

      Barros FM de O, Zilveti FA, Isabella G, Carvalho HC, Marques JA, Guilhoto JJM. 40 anos do PAT - Programa de Alimentação do Trabalhador: conquistas e desafios da política nutricional com foco em desenvolvimento econômico e social. 2016 ;[citado 2024 maio 15 ]
  • Source: Proceedings. Conference titles: International Conference of the System Dynamics Society. Unidades: EP, FEA

    Subjects: CORRUPÇÃO, AUDITORIA

    PrivadoAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra et al. Going with the flow: corruption in tax agencies. 2016, Anais.. Albany, New York: System Dynamics Society, 2016. Disponível em: https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01370096/document. Acesso em: 15 maio 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C., Santos, J. R. dos, Martins, M. R., Franco, E., & Mazzon, J. A. (2016). Going with the flow: corruption in tax agencies. In Proceedings. Albany, New York: System Dynamics Society. Recuperado de https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01370096/document
    • NLM

      Carvalho HC, Santos JR dos, Martins MR, Franco E, Mazzon JA. Going with the flow: corruption in tax agencies [Internet]. Proceedings. 2016 ;[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01370096/document
    • Vancouver

      Carvalho HC, Santos JR dos, Martins MR, Franco E, Mazzon JA. Going with the flow: corruption in tax agencies [Internet]. Proceedings. 2016 ;[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01370096/document
  • Source: Proceedings. Conference titles: International Conference of the System Dynamics Society. Unidades: EP, FEA

    Subjects: AUTODETERMINAÇÃO, AUTOESTIMA, MOTIVAÇÃO, ADMINISTRAÇÃO PÚBLICA, SISTEMAS DINÂMICOS

    PrivadoAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra et al. Zombies in civil service: why the conceptual edifice of public administration creates a motivational trap in Brasil. 2016, Anais.. Albany, New York: System Dynamics Society, 2016. Disponível em: https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01370097/document. Acesso em: 15 maio 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C., Santos, J. R. dos, Martins, M. R., Franco, E., & Mazzon, J. A. (2016). Zombies in civil service: why the conceptual edifice of public administration creates a motivational trap in Brasil. In Proceedings. Albany, New York: System Dynamics Society. Recuperado de https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01370097/document
    • NLM

      Carvalho HC, Santos JR dos, Martins MR, Franco E, Mazzon JA. Zombies in civil service: why the conceptual edifice of public administration creates a motivational trap in Brasil [Internet]. Proceedings. 2016 ;[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01370097/document
    • Vancouver

      Carvalho HC, Santos JR dos, Martins MR, Franco E, Mazzon JA. Zombies in civil service: why the conceptual edifice of public administration creates a motivational trap in Brasil [Internet]. Proceedings. 2016 ;[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01370097/document
  • Source: Journal of Social Marketing. Unidade: FEA

    Assunto: MARKETING SOCIAL

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra e MAZZON, José Afonso. A better life is possible: the ultimate purpose of social marketing. Journal of Social Marketing, v. 5, n. 2, p. 169-186, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/jsocm-05-2014-0029. Acesso em: 15 maio 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C., & Mazzon, J. A. (2015). A better life is possible: the ultimate purpose of social marketing. Journal of Social Marketing, 5( 2), 169-186. doi:10.1108/jsocm-05-2014-0029
    • NLM

      Carvalho HC, Mazzon JA. A better life is possible: the ultimate purpose of social marketing [Internet]. Journal of Social Marketing. 2015 ; 5( 2): 169-186.[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://doi.org/10.1108/jsocm-05-2014-0029
    • Vancouver

      Carvalho HC, Mazzon JA. A better life is possible: the ultimate purpose of social marketing [Internet]. Journal of Social Marketing. 2015 ; 5( 2): 169-186.[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://doi.org/10.1108/jsocm-05-2014-0029
  • Source: Journal of Social Marketing. Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING SOCIAL, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, COGNIÇÃO

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra e MAZZON, José Afonso. Homo economicus and social marketing: questioning traditional models of behavior. Journal of Social Marketing, v. 3, n. 2, 2013Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/jsocm-11-2011-0080. Acesso em: 15 maio 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C., & Mazzon, J. A. (2013). Homo economicus and social marketing: questioning traditional models of behavior. Journal of Social Marketing, 3( 2). doi:10.1108/jsocm-11-2011-0080
    • NLM

      Carvalho HC, Mazzon JA. Homo economicus and social marketing: questioning traditional models of behavior [Internet]. Journal of Social Marketing. 2013 ; 3( 2):[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://doi.org/10.1108/jsocm-11-2011-0080
    • Vancouver

      Carvalho HC, Mazzon JA. Homo economicus and social marketing: questioning traditional models of behavior [Internet]. Journal of Social Marketing. 2013 ; 3( 2):[citado 2024 maio 15 ] Available from: https://doi.org/10.1108/jsocm-11-2011-0080
  • Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING SOCIAL, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, MARKETING ESTRATÉGICO, MARKETING

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra. O governo quer que eu mude: marketing social e comportamento do consumidor na adoção de um programa governamental. 2010. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2010. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-05012011-112102/. Acesso em: 15 maio 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C. (2010). O governo quer que eu mude: marketing social e comportamento do consumidor na adoção de um programa governamental (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-05012011-112102/
    • NLM

      Carvalho HC. O governo quer que eu mude: marketing social e comportamento do consumidor na adoção de um programa governamental [Internet]. 2010 ;[citado 2024 maio 15 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-05012011-112102/
    • Vancouver

      Carvalho HC. O governo quer que eu mude: marketing social e comportamento do consumidor na adoção de um programa governamental [Internet]. 2010 ;[citado 2024 maio 15 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-05012011-112102/
  • Source: Empreendedorismo em organizações. Conference titles: Seminários em Administração - SEMEAD. Unidade: FEA

    Subjects: COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, COMÉRCIO ELETRÔNICO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FERREIRA, Luciana Brandão et al. Quais obstáculo à adoção do e-commerce pelos internautas? 2008, Anais.. São Paulo: EAD/FEA/USP, 2008. . Acesso em: 15 maio 2024.
    • APA

      Ferreira, L. B., Carvalho, H. C., Castro, D. M. F. de, Boccia, M. F., & Marinho, B. de L. (2008). Quais obstáculo à adoção do e-commerce pelos internautas? In Empreendedorismo em organizações. São Paulo: EAD/FEA/USP.
    • NLM

      Ferreira LB, Carvalho HC, Castro DMF de, Boccia MF, Marinho B de L. Quais obstáculo à adoção do e-commerce pelos internautas? Empreendedorismo em organizações. 2008 ;[citado 2024 maio 15 ]
    • Vancouver

      Ferreira LB, Carvalho HC, Castro DMF de, Boccia MF, Marinho B de L. Quais obstáculo à adoção do e-commerce pelos internautas? Empreendedorismo em organizações. 2008 ;[citado 2024 maio 15 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024